Dostawy / Zwroty / Reklamacje

DOSTAWA 

1. DPD na terenie Polski 2-3 dni robocze - koszt 18zł

2. DPD za pobraniem na terenie Polski 2-3 dni robocze - koszt 23zł (jeśli paczka nie zostanie odebrana przez klienta to koszty wysyłki oraz koszty zwrotu paczki pokrywa klient) 23zł+17zł

3. DPD na terenie UE 4-10 dni robocze - koszt wg cennika poniżej

Austria 44zł, Belgia 44zł, Czechy 44zł, Dania 44zł, Francja 54zł, Hiszpania 70zł, Holandia 44złLitwa 40zł, Luksemburg 54zł, Łotwa 44zł, Niemcy 40zł, Portugalia 64zł, Słowacja 40zł, Słowenia 64zł, Szwecja 64zł, Ukraina 44zł, Węgry 44zł, Włochy 64zł

4. Poczta Polska 10-21 dni robocze - koszt wg cennika poniżej

Australia 90zł, Irlandia 60zł, Islandia 69zł, Kanada 90zł, Norwegia 70zł, Stany Zjednoczone 70zł, Szwajcaria 65zł, Wielka Brytania 60zł, Zjednoczone Emiraty Arabskie 90zł

 
WYMIANY/ZWROTY

1. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz zwrócić zamówiony produkt. 

2. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym z zachowanymi metkami. Nie przyjmujemy odzieży noszącej ślady używania.

3. Zwrotu możesz dokonać bez podawania przyczyny, jednak będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją do ulepszenia naszej oferty w przyszłości.

4. W celu dokonania wymiany lub zwrotu pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ. 

5. Produkt który chcesz wymienić lub zwrócić wraz z wypełnionym formularzem oraz dodanymi produktami (np. gumką do włosów) wyślij na adres:

Around You, ul. Granitowa 1/2, 02-681 Warszawa.

Jeśli nadajesz paczkę za pośrednictwem kuriera, będziesz musiała podać telefon do osoby odbierającej paczkę. Podaję Ci numer do osoby kontaktowej  696-828-101

6. Aby przyspieszyć i usprawnić cały proces możesz wysłać do nas maila z informacją o chęci wymianu/zwrotu danego produktu, na adres: sklep@aroundyou.pl. Na pewno znajdziemy dla Ciebie odpowiedni rozmiar lub inny model.

7. Przed wysyłką upewnij się, że produkty są dobrze zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. 

8. W przypadku wątpliwości odnośnie stanu zwracanej odzieży, decydujący głos mają pracownicy Around You po wcześniejszym sprawdzeniu towaru w celu uniknięcia zwrotów użytkowanych produktów

9. W ciągu najbliższych 14 dni rozpatrzymy Twój zwrot i jeśli wszystko będzie w porządku, otrzymasz przelew zwrotny na wskazane w formularzu konto bankowe. 

 

REKLAMACJE

1. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją.  

2. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. 

3. W celu złożenia reklamacji pobierz i wypełnij formularz. Znajdziesz go TUTAJ. 

4. Produkt który chcesz zareklamować wraz z wypełnionym formularzem wyślij na adres Around You, ul. Granitowa 1/2, 02-681 Warszawa, telefon dla kuriera 696-828-101

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) zwracamy po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 

 

REGULAMIN

Pełną treść regulaminu znajdziesz TUTAJ.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl